Różnica między kampaniami reklamowymi a grupami reklam w reklamie PPC

Hierarchia kont reklamowych jest zawsze taka sama, jeśli chodzi o porządek i wpływy. Dlatego jakikolwiek poziom powyżej wpływa na poziom poniżej, np. to, co znajduje się na poziomie kampanii, wpływa na grupy reklam.
Kampanie na Twoim koncie składają się z co najmniej jednej grupy reklam. Grupa reklam zawiera co najmniej jedną reklamę, która ma wspólny cel słów kluczowych i stawek. Największa różnica polega na tym, że grupy reklam są o jeden poziom niżej niż kampanie w hierarchii konta. Następnie kampanie bezpośrednio kontrolują cel i budżet, a grupy reklam nadzorują stawki/CPC, odbiorców/kierowanie, miejsca docelowe i opcje wyświetlania wybrane w celu pozyskania odbiorców.

IT – Kampanie reklamowe

Najpierw musisz utworzyć definicję kampanii na swoim koncie. Większość firm chce zacząć od kampanii w wyszukiwarce, więc użyjmy tego jako przykładu. Kampanie w sieci wyszukiwania mogą potencjalnie zapewnić największą świadomość, ale kampanie w sieci reklamowej są również szeroko stosowane, a może kampania typu „tylko połączenie” tworzy potrzebną firmę. Cokolwiek wybierzesz, celem jest znalezienie się we wszystkich odpowiednich wyszukiwaniach kierujących ich do Twojej witryny i przekonwertujących ich na sprzedaż/klienta.

Wszystkie kampanie są tworzone z celem, aby coś sprzedać, zwiększyć świadomość marki itp. Kampania ustala budżet, lokalizację i kierowanie tego celu, dzięki czemu możesz się skoncentrować i uzyskać pożądane wyniki. Inne ustawienia, na które wpływa hierarchia kampanii, to zestaw grup reklam, reklam, słów kluczowych i stawek umożliwiających osiągnięcie celu.

Na Twoim koncie może być jednocześnie prowadzona jedna lub wiele kampanii. Na przykład możesz utworzyć oddzielne kampanie reklamowe, aby wyświetlać podobne reklamy, ale w wielu lokalizacjach, korzystając z różnych budżetów.

Google ad groups i reklamy ppc

Grupy reklam mogą zawierać co najmniej jedną reklamę o podobnym celu. Od Ciebie zależy, jak zorganizować konto, ale często w ramach grup reklam definiowana i tworzona jest oddzielna reklama dla różnych rodzajów oferowanych usług lub produktów.

Grupy reklam zawierają i kontrolują następujące funkcje:

• Struktura w ramach każdej kampanii
• Oddziel i uporządkuj każdy motyw lub produkt
• Kontroluj powiązanie słowa kluczowego/reklamy

Jak duża powinna być moja grupa reklam?
Oczywiście nie ma ustalonego limitu, ale kilka wskazówek to:
• 6-10 grup reklam na kampanię
• +/- 20 słów kluczowych na grupę reklam
• 2~3 reklamy na grupę reklam
• Reklamy, słowa kluczowe i wykluczające słowa kluczowe
Na tym poziomie masz rzeczywistą reklamę, skierowaną do potencjalnych klientów za pomocą wybranych słów kluczowych.

Na tym poziomie podane informacje/słowa kluczowe są połączone bezpośrednio z Twoim plikiem danych produktów. Docieraj do potencjalnych klientów, używając słów kluczowych z intencją. Ogólnie rzecz biorąc, ogólne terminy mają niską intencję, np. buty sportowe i nie mają wysokiego współczynnika klikalności. Skupione i konkretne słowa, zwane również słowami kluczowymi z długim ogonem, zwykle mają wyższą intencję, ponieważ kupujący wie więcej o tym, czego chce, np. Nike Air max 270.

Typy dopasowania słów kluczowych

Może to być kazanie do chóru, ale (typy wyszukiwania) lub typy dopasowania to sposoby, w jakie można skonfigurować słowa kluczowe i wyrażenia, aby pasowały do wyszukiwań w Twoich kampaniach. Istnieją cztery typy dopasowania zapytań rozpoznawane przez Google i Microsoft Advertising:

Dopasowanie przybliżone — jak sama nazwa wskazuje, jest to najogólniejszy termin, do którego można dopasować reklamę, w tym synonimy słów kluczowych. Przykładem może być użycie hasła „przecenione buty do biegania” jako ogólnego słowa kluczowego, a reklama może być wyświetlana, gdy potencjalny klient użyje wyszukiwanego hasła „wyprzedaż obuwia sportowego”.
Zmodyfikowane dopasowanie przybliżone + — jest to nieco bardziej restrykcyjne i reklamy będą się aktywować tylko w przypadku ustawionych słów kluczowych, ale ich kolejność może być dowolna. Przykładem może być wyszukiwanie hasła „wyprzedaż obuwia sportowego”, a Twoim słowem kluczowym jest „wyprzedaż obuwia sportowego”.
Dopasowanie do wyrażenia „ ” — dopasowanie do wyrażenia musi zawierać słowa kluczowe, na które licytujesz, w tej samej kolejności i nieprzerwane. Mogą jednak występować słowa przed lub po słowie kluczowym.
Dopasowanie ścisłe [ ] — dopasowanie ścisłe zostanie wywołane tylko w przypadku wyszukiwania dokładnego słowa kluczowego.
Na marginesie, Google rozpoczął restrukturyzację tego, co uważa za dokładne dopasowanie. Oznacza to teraz, że kolejność słów i słowa funkcyjne, takie jak „the”, „for” i „to”, będą ignorowane. Wraz z liczbą mnogą i bliskimi odmianami wybranego słowa.